“Galerijā Centrs” – dizaina studentu darbu “pop-up” veikalu

07.06.2019.

Galerijā Centrs – dizaina studentu darbu „pop-up” veikals Latvijas Mākslas akadēmijas (LMA) Modes mākslas katedra sadarbībā ar tirdzniecības centru Galerija Centrs un dizaineru apvienību Butterman 7.jūnijā atver pirmo studentu “pop-up” veikalu, kurā ikviens varēs iepazīties ar jauno modes dizaineru svaigākajiem darbiem.

Pasākuma rīkotāju pārstāvji norāda, ka pēdējā desmitgadē modes un mākslas industrija ir strauji mainījusies. Tradicionālais ceļš no mākslinieka līdz patērētājam ar tirdzniecības šovu palīdzību zaudē aktualitāti, jo lielu auditoriju ātrāk un ērtāk var uzrunāt interneta vidē. Jaunajā pieejā trūkst iespējas dizainu un mākslu redzēt klātienē, kas ir būtiski, iepazīstot vēl nezināmu autoru darbus.

LMA arī norāda, ka jaunajiem dizaineriem un māksliniekiem Latvijā ir īpaši problemātiski uzsākt radošo darbību, jo ir lielas izmaksas un lēna atdeve. Mazajiem zīmoliem un jaunajiem māksliniekiem grūti atrast noieta tirgu, ne tikai vietējā tirgus mazā apjoma dēļ, bet arī tādēļ, ka nav pietiekami attīstījusies specializēta attieksme sadarbībā ar jaunajiem dizaineriem, jo tiem nepieciešama īpaša pieeja darbu reprezentēšanā, kā arī jāveido dialogs ar apmeklētājiem.

LMA Modes mākslas katedras “pop-up” projektā piedalīsies Laima Jurča, Dita Enikova, Karlīne Anete Nagliņa, Elīna Grīnberga, Una Bērziņa, Dana Jasinkeviča, Marta Mielava, Liene Bite, Reinis Krūmiņš, apvienības “Butterman” dizaineri, Monta Pētersone, Anna Elizabete Kasparsone, Vitālijs Kondraščuks, gleznotājas Paula Zvane, Agate Bernāne, māksliniece Līga Spunde un citi jaunie mākslinieki.

Pop-up veikals atrodas Galerija Centrs 4.stāvā, MeetingPoint telpā, un tas darbosies līdz 16.jūnijam.

Pasākuma datums

26.12.2024. - 26.12.2024.

07.06.2019.

Galerijā Centrs – dizaina studentu darbu „pop-up” veikals Latvijas Mākslas akadēmijas (LMA) Modes mākslas katedra sadarbībā ar tirdzniecības centru Galerija Centrs un dizaineru apvienību Butterman 7.jūnijā atver pirmo studentu “pop-up” veikalu, kurā ikviens varēs iepazīties ar jauno modes dizaineru svaigākajiem darbiem.

Pasākuma rīkotāju pārstāvji norāda, ka pēdējā desmitgadē modes un mākslas industrija ir strauji mainījusies. Tradicionālais ceļš no mākslinieka līdz patērētājam ar tirdzniecības šovu palīdzību zaudē aktualitāti, jo lielu auditoriju ātrāk un ērtāk var uzrunāt interneta vidē. Jaunajā pieejā trūkst iespējas dizainu un mākslu redzēt klātienē, kas ir būtiski, iepazīstot vēl nezināmu autoru darbus.

LMA arī norāda, ka jaunajiem dizaineriem un māksliniekiem Latvijā ir īpaši problemātiski uzsākt radošo darbību, jo ir lielas izmaksas un lēna atdeve. Mazajiem zīmoliem un jaunajiem māksliniekiem grūti atrast noieta tirgu, ne tikai vietējā tirgus mazā apjoma dēļ, bet arī tādēļ, ka nav pietiekami attīstījusies specializēta attieksme sadarbībā ar jaunajiem dizaineriem, jo tiem nepieciešama īpaša pieeja darbu reprezentēšanā, kā arī jāveido dialogs ar apmeklētājiem.

LMA Modes mākslas katedras “pop-up” projektā piedalīsies Laima Jurča, Dita Enikova, Karlīne Anete Nagliņa, Elīna Grīnberga, Una Bērziņa, Dana Jasinkeviča, Marta Mielava, Liene Bite, Reinis Krūmiņš, apvienības “Butterman” dizaineri, Monta Pētersone, Anna Elizabete Kasparsone, Vitālijs Kondraščuks, gleznotājas Paula Zvane, Agate Bernāne, māksliniece Līga Spunde un citi jaunie mākslinieki.

Pop-up veikals atrodas Galerija Centrs 4.stāvā, MeetingPoint telpā, un tas darbosies līdz 16.jūnijam.